Direktlänk till inlägg 2 september 2012

Söndag

Av Cecilia - 2 september 2012 21:39

Har varit den lataste dagen på läng känns det som. Steg upp vid halv två, åt "frukost", lade mig i badet till kvart över fyra och vid fem for vi hem till mina föräldrar på en mindre sortens kräftskiva. Mums! Där blev vi kvar till halv åtta ungefär och nu är vi hemma igen. Jag har hängt tvätt och J har hjälpt mig sätta upp några extra tvättlinor i badrummet så nu kan jag tvätta mer kläder på en gång om jag vill. Yay. :) Man måste ta vara på de små sakerna.

Igår beställde jag hem lite smått och gott från brittiska amazon, så sjukt mycket billigt där! Blev en bröstpump, nappflaskor i olika storlekar med nappar i olika storlekar, flaskborste, en grej man stoppar flaskorna i inne i micron som desinficerar dom samt förvaringsburkar till mjölken som man kan pumpa direkt ner i och plutta in i frysen eller kylen eller vad man nu vill. Är tydligen utmärkta att paketera hemmagjord barnmat i sen också. Supert. Alltihop för runt en tusing, när samma produkter hade gått på i alla fall det dubbla här. Visserligen hade jag kunnat köpa en begagnad pump då dom manuella går att koka alla delarna till men det känns bara inte rätt. Hade nog blivit ännu billigare begagnat men ja, det känns inte bra. För mig då, vad andra gör säger jag ingenting om och jag förstår ju att det är helt hygieniskt då det går att koka. Känns det rätt så kör på, men det är inget för mig.

Grafikkortet kommer till veckan, wiiie. ^^ Köpte ju ett nytt moderkort också men ta mig tusan om jag inte glömde bort att kolla om min processor passade. Noob mistake. Ajja, blir en ny processor i slutet av månaden så då blir det mer pill i datorn. Blir nog bra, bra, även om det tog längre tid än jag ville!

Nu ska jag kolla runt lite på nätet på barngrejer (som vanligt) och ligga i soffantills det är dags att flytta till sängen. Latsöndag ftw. <3

Vecka 28+0! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Cecilia - 9 oktober 2012 18:06

Byter tillbaka till blogg.se igen, trivdes bättre där innan allt tjafs med appen startade oich nu när den är fixad känner jag att det inte finns någon som helst anledning för mig att stanna kvar här. Vill kunna göra mer med min blogg än vad den här s...

<3

Av Cecilia - 7 oktober 2012 21:13

Vecka 33+0. Vet inte vars tiden tar vägen. O.o

Av Cecilia - 7 oktober 2012 03:05

Och! Inte att förglömma; till veckan ska vi försöka hinna välja ut nya madrasser till sängramen jag har på Skiftes och om ungefär en och en halv vecka är barnvagnen klar att hämtas upp! :D Ser sjuukt mycket fram emot en ny säng, men vagnen är nästan ...

Av Cecilia - 7 oktober 2012 02:41

Sömnproblemen börjar vara rätt påfrestande. Ligger vaken till iaf tre varje dag och försöker sova men mellan halsbränna, avdomnade höfter, hickande och sparkande bebis, svårigheter att ligga bekvämt och en pojkvän som snarkar är det svårt att komma t...

<3

Av Cecilia - 3 oktober 2012 00:44

And pretty nails! ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards