Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Nya besattheter

Av Cecilia - 9 september 2012 01:27

Fick äntligen hem vibrationsgrejen till babysittern idag, yay! Behöver några skruvar men sen är den helt klar för användning. Känns skönt att ha det klart. Till veckan borde madrassen anlända, likaså tapeterna, så ska fara och inhandla alla skruvar till sängen också så kan vi smälla upp den när tapeterna sitter uppe! Måste komma ihåg att fixa en rundstav, eller rättare sagt påminna J om att göra det. Känns inte okej om det skulle saknas en spjäla i sängen.. Sen anländer vagnen i mitten på oktober och utöver det är det fortfarande bara babyskydd och skötbord som saknas och det sistnämnda känner jag ingen direkt panik över, snarare babyskyddet som känns viktigt då. Men det löser sig också, så småningom, det har jag inga tvivel om!

Födelsedagen fortlöpte i en väldigt behaglig takt. Blev väckt med frukost på sängen med cheesecake till efterrätt samt paket! Fick två superfina nagellack som jag redan hunnit använda och även en stooooor påse godis tidigare under natten. :) For efter ett tag på jobbet där allt var lugnt som vanligt och därefter hem där J ordnat med kebab och pitabröd som var hur gott som helst (och mer cheesecake förstås ;D) och öppnade mitt sista paket som innehöll min efterlängtade nya onepiece! :D Mös in mig i den rätt ordentligt resten av dagen och ägnade större delen av kvällen till att fixa mina naglar då jag hittat en ny hobby i nail art. Fortfarande bara nybörjare men oj oj oj så kul det är. ^^ Fick iaf tillbringa min födelsedag precis som jag ville, tillsammans med hjärtat, djuren och lilleman i magen i lugn och ro här hemma. Mer kunde jag egentligen inte önskt mig. <3

Ska lägga upp en magbild imorgon (idag) som vanligt om söndagarna. Gick just in i vecka 30! :O

Första och andra försöket på water marbling. Färgåtergivningen är kass, så mycket klarare och knalligare i verkligheten, men har man bara sin skruttiga telefon så är det så. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Cecilia - 9 oktober 2012 18:06

Byter tillbaka till blogg.se igen, trivdes bättre där innan allt tjafs med appen startade oich nu när den är fixad känner jag att det inte finns någon som helst anledning för mig att stanna kvar här. Vill kunna göra mer med min blogg än vad den här s...

<3

Av Cecilia - 7 oktober 2012 21:13

Vecka 33+0. Vet inte vars tiden tar vägen. O.o

Av Cecilia - 7 oktober 2012 03:05

Och! Inte att förglömma; till veckan ska vi försöka hinna välja ut nya madrasser till sängramen jag har på Skiftes och om ungefär en och en halv vecka är barnvagnen klar att hämtas upp! :D Ser sjuukt mycket fram emot en ny säng, men vagnen är nästan ...

Av Cecilia - 7 oktober 2012 02:41

Sömnproblemen börjar vara rätt påfrestande. Ligger vaken till iaf tre varje dag och försöker sova men mellan halsbränna, avdomnade höfter, hickande och sparkande bebis, svårigheter att ligga bekvämt och en pojkvän som snarkar är det svårt att komma t...

<3

Av Cecilia - 3 oktober 2012 00:44

And pretty nails! ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards