Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Cecilia - 23 augusti 2012 15:34

Inte sådär överlycklig idag heller men livet känns lite lättare än igår då gråtattackerna duggade tätt och jag kände mig allmänt ynklig. Usch för kass vecka, men verkar bli bättre!

Har idag varit in på Babyproffsen och beställt nya madrassen till spjälsängen då hon jag skulle köpa en begagnad av sålde den till någon annan. Oh well. Är tokglad över att det äntligen är löst då sängen är äggformad och nya madrasser inte finns att köpa i butik direkt. Blev en specialbeställning och ett par hundra mer än vad vi tänkt lägga ut men det är det värt då den är sprillans ny och passar sängen perfekt. Så nöjd, så nöjd. Ungefär tre veckor skulle det ta men det gör inte mycket då vi måste få upp dom nya tapeterna innan vi inreder ordentligt. Är så himla lättad över att saker rullar på! Nu ska vi bara fixa skruvar och höra med något av snickerierna om dom kan svarva till en bit rundstav då det saknas en spjäla så är sängen klar för användning. Ja, så fort vi skaffat sängkläder förstås.

I övrigt så ska jag snart iväg och hämta ett paket som inte har något med bebis i magen att göra över huvud taget. Min älskade plåtlåda (dator) börjar ha några år på nacken och det märks mer och mer. Två av fläktarna har dött bland annat så idag blir det att hämta ut tre nya 120mm fläktar och nya RAM-minnen, ett nytt grafikkort anländer nästa vecka och i mitten på september får jag hem en ny 200mm fläkt. Åh, nörderier. <3 Ska bli kul att meka lite dator i eftermiddag, så får jag tänka på något annat och koppla av en stund. :)

Nej, nu ska jag surfa runt lite mer och sen få på mig jeansen igen. Kan ju inte ge mig ut i världen i mina söndernötta mysbyxor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards