Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Natt

Av Cecilia - 26 augusti 2012 01:32

Lördagen har kommit och gått utan att göra något större väsen av sig. Jag har haft en riktigt dålig dag, storgråtit över mosade butterbullar och nedfallna korgar på toan, blivit förbannad över småsaker och haft ångest på ångesten. Blä. Har varit så fri från humörförändringar hittills så jag börjar känna mig smått sinnessjuk, något jag inte alls tycker om. Ajja, hoppas på en bättre vecka under nästa och att allt tjafs med gamla lägenheten löser sig så jag slipper den känslostormen också!

Tapeterna ska beställas under den kommande veckan också. Så pepp! Har hittat några perfekta på wallstore som kommer bli hur fina som helst till resten av inredningen. Kör på jordfärger, blir beige väggar med en beige/brunrandig fondvägg, gröna tapeter och korgar, träfärgade hyllor, byrå och sängspjälor osv. Skötbordet är ännu inte köpt så vet inte hur det blir med det. Vi har spanat in ett vitt på Babyproffsen men jag börjar fundera påom viinte ska skaffa ett begagnat istället, helst då träfärgat. Ska bli så kul att påta på när tapeterna är uppe. :) Saknar bara en fåtölj och skötbord så har vi alla stora möbler till barnkammaren klara!

Ska ta och småglutta lite på Batman innan jag lägger mig. Måste komma ihåg att smörja töjningarna också. Kom upp i 18mm på båda öronen igår, yay! Nästa månadsskifte blir det i med 20mm och därmed sista steget i min töjningsprocess. Längtar efter att få sätta i mina leopardmönstrade fleshplugs så tanterna på jobbet slutar göra sig lustiga över hur mycket lilleman kommer slita sönder mina öron... Jag orkar inte ens argumentera med dom längre utan bara nickar och ler åt deras kritik om mitt utseende. Men men, försöker att inte ta åt mig, vad dom anser vara passande en blivande mor är deras problem, inte mitt. Tycker dom borde fatta att ens utseende inte avgör hur pass bra förälder man kan bli, eller hur intelligent man är. Isch, blir trött bara av att tänka på kacklet. Tur att helgen fortsätter ändå tills på tisdag! ;)

God natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Cecilia - 9 oktober 2012 18:06

Byter tillbaka till blogg.se igen, trivdes bättre där innan allt tjafs med appen startade oich nu när den är fixad känner jag att det inte finns någon som helst anledning för mig att stanna kvar här. Vill kunna göra mer med min blogg än vad den här s...

<3

Av Cecilia - 7 oktober 2012 21:13

Vecka 33+0. Vet inte vars tiden tar vägen. O.o

Av Cecilia - 7 oktober 2012 03:05

Och! Inte att förglömma; till veckan ska vi försöka hinna välja ut nya madrasser till sängramen jag har på Skiftes och om ungefär en och en halv vecka är barnvagnen klar att hämtas upp! :D Ser sjuukt mycket fram emot en ny säng, men vagnen är nästan ...

Av Cecilia - 7 oktober 2012 02:41

Sömnproblemen börjar vara rätt påfrestande. Ligger vaken till iaf tre varje dag och försöker sova men mellan halsbränna, avdomnade höfter, hickande och sparkande bebis, svårigheter att ligga bekvämt och en pojkvän som snarkar är det svårt att komma t...

<3

Av Cecilia - 3 oktober 2012 00:44

And pretty nails! ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards