Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Söndag

Av Cecilia - 26 augusti 2012 21:36

Snaaaaart är denna evighetslånga vecka över tack och lov. Är nog iväg isäng om inte allt för länge, ska upp tidigt imorgon och följa med N som ska tatuera sig så jag får se efter bebis i några timmar. Ska bli tokmysigt. :) Ska in hos hyresvärden också och förhoppningsvis lösa det här med lägenhetstjafset. Hoppas, hoppas, hoppas!

Varit en någorlunda produktiv dag. Har dammsugit, dammtorkat och äntligen blivit klar med all tvätt. Har tagit bort fyra av de fem tvättkorgar vi hade framme också så vi inte kan samla på oss så förbannade mängder tvätt igen. Vi tog även en promenad i skogen med lille voff och fick sällskap just utanför dörren av en granne som skulle ut med sin kampis, värsta trevligt. Vovve liten hade hur kul som helst och jag fick röra på gravidfläsket också. ;)

Kick-ass går på tv så ska koncentrera mig på den (bara sett den ett varv förr) och virka vidare på min babyfilt.

Idag, vecka 27+0! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Cecilia - 9 oktober 2012 18:06

Byter tillbaka till blogg.se igen, trivdes bättre där innan allt tjafs med appen startade oich nu när den är fixad känner jag att det inte finns någon som helst anledning för mig att stanna kvar här. Vill kunna göra mer med min blogg än vad den här s...

<3

Av Cecilia - 7 oktober 2012 21:13

Vecka 33+0. Vet inte vars tiden tar vägen. O.o

Av Cecilia - 7 oktober 2012 03:05

Och! Inte att förglömma; till veckan ska vi försöka hinna välja ut nya madrasser till sängramen jag har på Skiftes och om ungefär en och en halv vecka är barnvagnen klar att hämtas upp! :D Ser sjuukt mycket fram emot en ny säng, men vagnen är nästan ...

Av Cecilia - 7 oktober 2012 02:41

Sömnproblemen börjar vara rätt påfrestande. Ligger vaken till iaf tre varje dag och försöker sova men mellan halsbränna, avdomnade höfter, hickande och sparkande bebis, svårigheter att ligga bekvämt och en pojkvän som snarkar är det svårt att komma t...

<3

Av Cecilia - 3 oktober 2012 00:44

And pretty nails! ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards